KUP TERAZ SPRAWDŹ W DOMU I ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ

„Kup teraz, zapłać do 30 dni” to nowa opcja dla naszych Klientek, które chciałyby dany produkt „na już”, jednak z możliwością zapłaty za niego w późniejszym terminie. Zakupy wymarzonych produktów jeszcze nigdy nie były tak proste!

 

Jak skorzystać z tej opcji? Zapoznaj się z naszym krótkim poradnikiem, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces zakupowy.

 

1. Dodaj do koszyka interesujące Cię produkty, a następnie, będąc już w koszyku kliknij „PRZEJDŹ DALEJ”. W kolejnym kroku wybierz dogodny dla Ciebie sposób dostawy oraz sposób zapłaty - w tym przypadku „PAYU PŁACĘ PÓŹNIEJ”.

 


 

2. Na kolejnej karcie, po wpisaniu wszystkich danych do dostawy, pojawi się podsumowanie zamówienia. Wybrana forma płatności powinna brzmieć „PAYU ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ”. Następnie kliknij „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”.

 

 

3. Gdy zamówienie zostanie już przyjęte przez nasz system, „DOKONAJ PŁATNOŚCI”. 

 

 

4. W tym momencie system przekieruje Cię do platformy PayU. Wybierz opcję „PŁACĘ PÓŹNIEJ”. 

 

 

5. Następnie uzupełnij wszystkie dane, zaznacz okienko z niezbędną zgodą i kliknij „POTWIERDŹ I ZAPŁAĆ NAWET DO 30 DNI”.

 

 

6. W kolejnym kroku uzupełnij wszystkie informacje, konieczne do rozpatrzenia Twojej prośby o zapłatę w późniejszym terminie. Zaznacz przynajmniej jedno okienko (pierwsze z nich jest wymagane), a następnie kliknij przycisk „KONTYNUUJ”.

 

 

7. W tym momencie pojawi się okienko z rozpisaną opcją płatności całości do 3 dni oraz ratalną. Kliknij „POTWIERDŹ”.

 

 

8. Gdy klikniesz już przycisk wspomniany w poprzednim punkcie, na Twój numer telefonu zostanie wysłany kod SMS. Wpisz kod we wskazanym miejscu i kliknij „POTWIERDŹ”.

 

 

9. W tym momencie na Twój adres mailowy została wysłana wiadomość. Otwórz ją i kliknij „POTWIERDŹ TOŻSAMOŚĆ”. 

 

 

10. W najbliższym czasie w Twojej skrzynce mailowej pojawi się kolejna wiadomość z informacją o przyjętym lub odrzuconym wniosku. Jeśli wniosek zostanie przyjęty, Twoje zamówienie natychmiast zostanie opłacone przez system PayU, a my jak najszybciej wyślemy do Ciebie paczuszkę. W przypadku odrzucenia wniosku prosimy o opłacenia zamówienia przelewem lub opcją „za pobraniem”. Jeżeli pojawią się jakiekolwiek problemów z zapłatą, którąś z tych opcji, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (+48 882 578 721). Pracujemy dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00.

 

Życzymy udanych zakupów! 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel