Club #charlottefashiongirls

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Dodaj do niego produkty, aby móc rozpocząć składanie zamówienia.

ZWROTY WYMIANY REKLAMACJE

WYMIANY

Każda Klientka ma prawo do wymiany towaru w terminie do 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym  – dotyczy to również opakowania towaru. Wymianę towaru można zrealizować poprzez przesłanie towaru z dołączonym formularzem wymiany towaru, znajdującym się w załączniku poniżej:

Formularz wymiany ← kliknij 

Towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany należy odesłać na adres:

Charlotte Fashion
ul. Wybickiego 7A
41-303 Dąbrowa Górnicza

O terminie wymiany towaru Klientka zostanie poinformowana drogą e­-mail.

WAŻNE!!! Przesyłki wysyłane do nas w formie: "za pobraniem", do Paczkomatu, czy punktów odbioru nie będą odbierane.
WAŻNE!!! Koszty wysyłki w przypadku wymiany produktu pokrywa Klientka.
WAŻNE!!! Produkty z kategorii "na specjalne zamówienie Klientki" nie podlegają wymianie.
WAŻNE!!! Brak możliwości wymiany do zamówień, do których została dołączona faktura VAT na życzenie Klienta.
WAŻNE!!! Prosimy o nie wysyłanie przesyłek zwrotnych za pomocą Poczty Polskiej w formie listowej lub niezarejestrowanej. 
WAŻNE!!! Prosimy o zgłaszanie wszelkich wad fabrycznych, wad powstałych w trakcie transportu w ciągu 1 dnia od otrzymania zamówienia. Brak zgłoszenia może skutkować odrzuceniem wymiany.

 

ZWROTY 

Zgodnie z prawem każdy Klientka ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w sklepie Charlottefashion.pl w terminie 14 dni od otrzymania paczki. W tym celu należy:

- wypełnić formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny w Koncie Klientki, wydrukować i podpisać

lub

- wydrukować, wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.

Formularz zwrotu ← kliknij


Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

Charlotte Fashion
ul. Wybickiego 7A
41-303 Dąbrowa Górnicza

Towar odesłany powinien być w stanie niezmienionym/bezwonnym – dotyczy to również opakowania towaru z kategorii "Obuwie". Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klientka jest zobowiązana zwrócić wszelkie produkty, które otrzymała gratisowo. Dodatkowo prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy. Zwracany przez Klientkę towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu. Jeżeli na formularzu zwrotu brak numeru konta bankowego, wówczas pieniądze są zwracane na saldo klienta.

WAŻNE!!! Przesyłki wysyłane do nas w formie: "za pobraniem", do Paczkomatu, czy punktów odbioru nie będą odbierane.
WAŻNE!!! W przypadku odesłania przez Klientkę towaru zabrudzonego lub przesiąkniętego zapachem, towar jest oddawany do pralni. Koszt pralni (50 zł brutto/1szt) jest potrącany z pieniędzy należnych Klientce za zwrócony towar. 
WAŻNE!!! W przypadku odesłania przez Klientkę towaru uszkodzonego-wymagającego przeszycia, wynikającego z przekroczenia zasady zwykłego zarządu, towar jest oddawany do krawca. Koszt krawca (50 zł brutto/1szt) stanowi pomniejszenie wartości danego towaru i jest odejmowany od pieniędzy należnych Klientce za zwrócony towar. 
WAŻNE!!! Zwroty, w których termin na odesłanie minął będą odrzucane i zwracane do Klienta na jego koszt. Prosimy o przestrzeganie terminów. 
WAŻNE!!! Brak możliwości zwrotu do zamówień, do których została dołączona faktura VAT na życzenie Klienta.
WAŻNE!!! Prosimy o nie wysyłanie przesyłek zwrotnych za pomocą Poczty Polskiej w formie listowej lub niezarejestrowanej. 
WAŻNE!!! Prosimy o zgłaszanie wszelkich wad fabrycznych, wad powstałych w trakcie transportu w ciągu 1 dnia od otrzymania zamówienia. Brak zgłoszenia może skutkować odrzuceniem zwrotu.

 

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy:

- wypełnić formularz reklamacyjny dostępny w Koncie Klienta, wydrukować i podpisać

lub

- wydrukować, wypełnić i podpisać formularz reklamacyjny dostępny poniżej.

Formularz reklamacyjny ← kliknij

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

Charlotte Fashion
ul. Wybickiego 7A
41-303 Dąbrowa Górnicza

Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni. O wyniku reklamacji Klientka zostanie poinformowana drogą e­-mail. 

WAŻNE!!! Aby nadać przesyłkę prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
WAŻNE!!! Przesyłki wysyłane do nas w formie: "za pobraniem", do Paczkomatu, czy punktów odbioru nie będą odbierane.
WAŻNE!!! Towary w promocji mogą zawierać mało widoczne defekty zarówno w materiale, jak i produkcie lub delikatne przybrudzenia.
WAŻNE!!! Prosimy o nie wysyłanie przesyłek zwrotnych za pomocą Poczty Polskiej w formie listowej lub niezarejestrowanej. 
WAŻNE!!! Prosimy o zgłaszanie wszelkich wad fabrycznych, wad powstałych w trakcie transportu w ciągu 1 dnia od otrzymania zamówienia. Brak zgłoszenia może skutkować odrzuceniem reklamacji.

pixel