Club #charlottefashiongirls

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Dodaj do niego produkty, aby móc rozpocząć składanie zamówienia.

WYMIANY ZWROTY REKLAMACJE

WYMIANY

Każda Klientka ma prawo do wymiany towaru w terminie do 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym  – dotyczy to również opakowania towaru. Wymianę towaru można zrealizować poprzez przesłanie towaru z dowodem zakupu wraz z dołączonym formularzem wymiany towaru, znajdującym się w załączniku poniżej:

Formularz wymiany

Towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz dołączonym dowodem zakupu należy odesłać na adres:

Charlotte Fashion
ul. Wybickiego 7A
41-303 Dąbrowa Górnicza

O terminie wymiany towaru Klientka zostanie poinformowana drogą e­-mail.

WAŻNE!!! Przesyłki wysyłane do nas w formie: "za pobraniem", do Paczkomatu, czy punktów odbioru nie będą odbierane.
WAŻNE!!! Koszty wysyłki w przypadku wymiany produktu pokrywa Klientka.
WAŻNE!!! Produkty z kategorii "na specjalne zamówienie Klientki" nie podlegają wymianie.
WAŻNE!!! Brak możliwości wymiany do zamówień, do których została dołączona faktura VAT na życzenie Klienta.

ZWROTY 

Zgodnie z prawem każdy Klientka ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w sklepie Charlottefashion.pl w terminie 14 dni od otrzymania paczki. W tym celu należy:

- wypełnić formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny w Koncie Klientki, wydrukować i podpisać

lub

- wydrukować, wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.

Formularz zwrotu

Zakupiony towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

Charlotte Fashion
ul. Wybickiego 7A
41-303 Dąbrowa Górnicza

Towar odesłany powinien być w stanie niezmienionym/bezwonnym – dotyczy to również opakowania towaru z kategorii "Obuwie". Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klientka jest zobowiązana zwrócić wszelkie produkty, które otrzymała gratisowo. Dodatkowo prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu. Zwracany przez Klientkę towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu lub w formie cashback. 

Każda zarejestrowana w panelu Klientka ma możliwość skorzystania z tanich przesyłek zwrotnych proponowanych przez nasz sklep. Więcej informacji - kliknij tutaj.

WAŻNE!!! Przesyłki wysyłane do nas w formie: "za pobraniem", do Paczkomatu, czy punktów odbioru nie będą odbierane.
WAŻNE!!! W przypadku odesłania przez Klientkę towaru zabrudzonego lub przesiąkniętego zapachem, towar jest oddawany do pralni. Koszt pralni (50 zł brutto/1szt) stanowi pomniejszenie wartości danego towaru i jest odejmowany od pieniędzy należnych Klientce za zwrócony towar. 
WAŻNE!!! W przypadku odesłania przez Klientkę towaru uszkodzonego-wymagającego przeszycia, wynikającego z przekroczenia zasady zwykłego zarządu, towar jest oddawany do krawca. Koszt krawca (50 zł brutto/1szt) stanowi pomniejszenie wartości danego towaru i jest odejmowany od pieniędzy należnych Klientce za zwrócony towar. 
WAŻNE!!! Zwroty, w których termin na odesłanie minął będą odrzucane i zwracane do Klienta na jego koszt. Prosimy o przestrzeganie terminów. 
WAŻNE!!! Produkty z kategorii "na specjalne zamówienie Klientki" nie podlegają zwrotowi.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy:

- wypełnić formularz reklamacyjny dostępny w Koncie Klienta, wydrukować i podpisać

lub

- wydrukować, wypełnić i podpisać formularz reklamacyjny dostępny poniżej.

Formularz reklamacyjny

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

Charlotte Fashion
ul. Wybickiego 7A
41-303 Dąbrowa Górnicza

Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni. O wyniku reklamacji Klientka zostanie poinformowana drogą e­-mail.

WAŻNE!!! Przesyłki wysyłane do nas w formie: "za pobraniem", do Paczkomatu, czy punktów odbioru nie będą odbierane.
WAŻNE!!! Towary w promocji mogą zawierać mało widoczne defekty w materiale lub delikatne przybrudzenia.
WAŻNE!!! Zwracany towar musi zostać oczyszczony z zabrudzeń.

pixel